כיוון שמדובר בנושא חובק עולם יש מקום לתרומה של כל אחד מאתנו. ביוזמה יצירתית ובסיוע של נערים ונערות צעירים, החיים את הרשת החברתית ויודעים להנפיש את המידע בתמונה, בגרפיקה ובאיור, אפשר לעשות נפלאות.
המטרות בתקופת המלחמה עתה
• התמודדות עם תרבות השקר של חמאס
• גיוס תמיכת ממשלות העולם ודעת הקהל הבינ”ל
• חיזוק קהילות של יהודים וישראלים בעולם.
מסרים
• החמאס הוא יציר דאעש (ISIS), בדמותו ובצלמו, ובכך הוא הופך לאויב העולם כולו.
• החמאס אויב האנושות מבצע פשעים נגד האנושות – חטיפת אזרחים, נשים וילדים, רצח וטבח אזרחים חפים מפשע.
• העולם אתנו, אנחנו לא לבד, בראש וראשונה ומעל הכל, עם גיבוי מדיני ומעשי מארה”ב, אך גם מדינות אחרות.
• המלחמה של היום היא המשך הציונות (“קו המחרשה הוא קו הגבול”), מלחמה על הבית, הגנת הנגב והגליל.
• אנחנו עם חזק המתמודד עם אתגר שלא היה כמותו מאז קום המדינה, נעמוד בו וננצח.
מקורות מידע
מאגרי מידע באינטרנט – אתר דובר צה”ל, משרד החוץ, המל”מ, המכון למחקר בטחון לאומי (INSS), רשויות מקומיות. מומלץ אתר scooper.
כללי עשה ואל תעשה
עשה
• בניית “סיפורים” ברשתות החברתיות. אפשר לבחור שני סוגי “סיפורים”.
• “סיפור קטן” – סיפור אישי שלנו או של מישהו אחר (קורבן טרו, משפחה שכולה, מי שביתו נחרב או קרוב משפחה נחטף או נעדר), סיפור חזק הפונה גם לרגש וגם לשכל. סיפורה של קהילה – משפחה, שכונה, קיבוץ.
• “סיפור בגדול” – מקור הסכסוך, מהו הסכסוך עם חמאס, כמה החמאס נפשע ומטורף עד אימה, הימים הראשונים של הלחימה ורוח הלחימה.
• קהל היעד ליוזמות אישיות שלנו – אישים בחו”ל (חברים, ידידים, מכרים, משפחה, יהודים ולא יהודים, אנשי ממשל, אנשי אקדמיה, סטודנטים, אנשים פרטיים בעלי השפעה.
אל תעשה
• לא לתת תהודה למסרים של החמאס.
• לא להעביר סרטוני זוועה של החמאס.
• לא להעביר מסרים ופוסטים לא בדוקים בשרשרת.
• לא להזכיר שמות יחידות עם מיקומן, טלפונים של חיילים וכו’.
כתב על בסיס ההרצאה – רמי ליטני. אושר ע”י אפרים לפיד17.10.2023.
הקרב על התודעה הבינלאומית– הרצאתו של אפרים לפיד במ.ת.ג
25-10-2023 | רמי ליטני
המשימה של חיזוק מעמדה של ישראל בעולם דרך קבע ובעיקר בעת מלחמה מצוי באחריות המדינה. השותפים העיקריים למשימה זו הם משרד החוץ, כולל הנציגויות בעולם, ומערך דובר צה”ל.
פרסם תגובה